هدست ها

لطفاً از هدفون تلفن همراه به عنوان هدست A استفاده کنید و سپس B را تست کنید.

*اگر هدست B همچنان کار نمی کند، لطفاً SD-SPK را برای هدست B تغییر دهید.

*اگر صدا نرمال است، ممکن است مشکل از میکروفون هدست A باشد.


ویدیو: https://www.youtube.com/watch?v=hepW9oSO660

همچنین میتونید پین را با پولیش فلز تمیز کنید.

  • سر یک دستمال را به کمی از کرم پولیش آغشته کنید
  • پین را با حرکت دورانی تمیز کنید تا دیگر کثیفی دیده نشود
  • با یک دستمال دیگر مجدد تمیزش کنید

نکات نگهداری :

  • پس از هر بار استفاده، اسفنج را بردارید و هدست BbTALKIN خود را به طور کامل با آب تمیز بشویید.
  • در محیط تمیز، خشک و خنک بگذارید خشک شود.
  • به دور از منبع گرما و یا تابش نور طولانی مدت. اگر قبلاً SD-SPK / SD-MIC را تغییر داده اید (یا قبلاً با هدفون تلفن همراه آزمایش کرده اید) و هدست هنوز نویز دارد. ممکن است مشکل یونیت­‌های ADV باشد. لطفاً از مشتری بخواهید که یونیت را پس بدهد. باید داخل آن را بررسی کنید. اگر آسیب ناشی از آب نباشد، می­توانید یک یونیت جدید به عنوان گارانتی بدهید.
یونیت های ADV
  • وقتی قاب را باز کردید، ابتدا باتری را می بینید، لطفا آن را بیرون بیاورید
  • سپس می توانید سمت اول PCB را ببینید

  • دوباره آن را باز کنید، سپس می توانید یک طرف دیگر را بررسی کنید.

(این مورد مشکلی ندارد، آسیب ناشی از آب وارد نشده)

اگر می خواهید به طور جداگانه با استفاده از ADV صحبت کنید

Advance Unit ها مانند یک زنجیره عمل می کنند،

CH2 (کانال شماره 2) دستگاه اول به CH1 دستگاه دوم وصل می شود، CH2 دستگاه دوم به CH1 دستگاه سوم وصل می شود.

(لطفا به عکس زیر نگاه کنید)

اگر می خواهید برای هر شخص تحت آموزش خود  کانال جداگانه ای داشته باشید،

شما به 5 دستگاه برای خود و 1 دستگاه برای هر دانش آموز نیاز دارید، در مجموع 10 دستگاه.

برای ارتباط طولانی مدت، ما صحبت بیش از سه طرفه را پیشنهاد نمی کنیم

جفت شدن را مانند یک زنجیره پیش ببرید 1-2-3-4

اگر 2 قطع بشود، فقط 3 و 4 می توانند صحبت کنند.

اگر از نظم خارج شوند، مانند 4-2-3-1

یا اگر 1 در وسط باشد و با 2،3،4 احاطه شده باشد

هنوز هم می تواند کار کند

* به عنوان تجربه تیم پشتیبانی ما،

برقراری ارتباط بین شخص روی زمین و یک شخص روی آب کمترین مشکل را دارد و بهترین حالت برای استفاده از دستگاه است.

قایق به آب را ما فقط روی Wakeboard امتحان کرده­ایم و مشکل خاصی نداشته است. روی آب به روی آب، این بدترین اتصال برای دستگاه ها است و ممکن است دچار قطعی ارتباط شود.

مواردی که روی کیفیت ارتباط تاثیر میگذارند
  • محیط هوای اطراف ممکن است فرکانس 2.4 گیگاهرتز مانند وای فای تلفن همراه داشته باشد، بلوتوث، روتر Wifi، تلفن بی سیم، اسباب بازی RC و غیره، انرژی RF را کاهش می دهد.
  • محیط فیزیکی:

موانعی مانند دیوارها، درختان، امواج، خانه ها و غیره باعث کاهش RF (فرکانس رادیویی) می شود.

  1. اگر هر دو نفر در آب باشند فاصله قابل استفاده کمتر می شود.
  2. مشکل اتصال مجدد: در فاصله 300 متر از هم می توانید دکمه 1 را برای اتصال مجدد واحدها فشار دهید.

*اگر دستگاه اصلی را روی سر خود نصب کنید، فاصله ارتباطی بسیار بهتر خواهد بود.

دلایل انبساط باتری

1) آداپتور AC بیش از 5 ولت است.

2) آخرین باری که آن را کنار گذاشته اید خاموش بوده.

در ضمن، برای مدت طولانی (چند ماه) از دستگاه استفاده نشده.

باتری جریان را تخلیه می کند و در حین استفاده نشدن روی PCB اثر می­گذارد. بنابراین باتری منبسط می شود و PCB نیز ممکن است آسیب ببیند.

زمانی که دستگاه ADV روشن نمی شود

لطفاً ابتدا مطمئن شوید که کامل شارژ شده است (قرمز در حال شارژ است، آبی شارژ کامل است).

دوم، دستگاه را ریست کنید (POWER و VOL+ را برای 3-5 ثانیه فشار دهید)

سپس سعی کنید در حالی که کابل شارژ را وصل کرده اید، دستگاه را روشن کنید.

اگر بتواند دستگاه را روشن کند، ممکن است باتری شل شده باشد.

اگر نه، ممکن است مشکل PCB باشد.

(لطفاً واحد را از مشتری تحویل بگیرید و بررسی کنید که آیا آسیب ناشی از آب دیده است یا خیر)

ویدیو ها

جایگزینی SD-MIC و SD-SPK

https://www.youtube.com/watch?v=hepW9oSO660

نحوه جفت کردن یونیت ها

https://www.youtube.com/watch?v=o9d9KtSPmJI

نحوه ریست کردن

https://www.youtube.com/watch?v=9DrLp5aIK7M

اتصال مجدد دستگاه هایی که قبلا جفت شده اند

https://www.youtube.com/watch?v=QVgAIjohwu0