اطلاعات مربوط به گارانتی

باعث ناراحتی ما خواهد بود اگر شما از خرید خود به طور کامل راضی نباشید. ما به محصولات و خدمات خود افتخار می کنیم! اگر در خرید از BbTALKIN به مشکلی برخورده­‌اید، لطفاً یک دقیقه وقت بگذارید و اطلاعات زیر را مطالعه کنید تا مشخص شود که آیا مشکل شما تحت ضمانت BbTALKIN است یا خیر.

دستورالعمل های خدمات تعمیر و تعویض گارانتی

BbTALKIN در صورتی که محصول یا قطعه شما دارای نقصی در ساخت باشد که تحت پوشش گارانتی ذکر شده است، محصول یا قطعه شما را به صورت رایگان تعویض می کند. هزینه حمل و نقل برای بازگرداندن کالا بر عهده مشتری است.

BbTALKIN IRAN هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالای مشمول گارانتی به مشتری را پس از تأیید گارانتی پوشش می دهد. BbTALKIN کالا را فقط به همان آدرس سفارش اولیه ارسال می کند. اگر مشتری بخواهد که کالا به آدرس دیگری ارسال شود، ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود.

 

  1. قبل از ارسال هر چیزی به BbTALKIN IRAN، لطفاً با تیم پشتیبانی مشتری ما در support@bbtalkinuae.com ارتباط برقرار کنید. ما اغلب قادر به حل سریع مشکل از طریق ایمیل هستیم.
  2. اگر تیم پشتیبانی مشتری ما تشخیص دهد که مشکل شما تحت پوشش گارانتی قرار دارد، از شما خواسته می‌شود که محصول (یا محصولات) دارای عیب را برای ما ارسال کنید.
  3. بسته را جهت ارسال آماده کنید.
  4. نام، آدرس ، شماره تماس و شماره سفارش خود را با بسته ارسال کنید.
  5. به آدرس مشخص شده در زیر ارسال کنید.

 

اگر محصولات BbTALKIN خود را از یک فروشنده یا منبع خارجی خریداری کرده اید، باید روال گارانتی خود را با شرکتی که محصولات خود را از آن خریداری کرده اید پردازش کنید. اگر نتوانستید از آنجا راهنمایی لازم را دریافت کنید، لطفاً فوراً مشکل خود را به ما اطلاع دهید. ما هر ادعای گارانتی فروشندگان را به صورت جداگانه بررسی می کنیم و به رسیدی نیاز داریم که گواه خرید شما باشد.

آدرس جهت ارسال موارد مرتبط با گارانتی:

Bbtalkin IRAN
Distributed by P.S.P.A co ltd
Dubai, Deira, Salahuddin road, P.S.P.A company.

P.o.obox:12917
Local: 0504250709
International: +971 50 425 0709
What’s App: +971 58 639 4945
Email: sales@bbtalkinuae.com

ارتباط با تیم پشتیبانی مشتری BbTALKIN IRAN قبل از ارسال بسته ضروری است. ارسال اقلام گارانتی بدون تماس اولیه با ما ممکن است موجب عم شناسایی و عدم رسیدگی به ادعای گارانتی شما شود.

جزییات گارانتی BbTALKIN UAE :

واحدهای BbTALKIN در برابر عیوب مربوط به ساخت، یک سال از تاریخ خرید، گارانتی می شوند. لوازم جانبی BbTALKIN در برابر عیوب ساخت شش ماه از تاریخ خرید گارانتی می شود. گارانتی از زمان خرید اصلی از ما شروع می­شود و به کالاهای خریداری شده از فروشندگان غیر رسمی و یا کالای دست دوم منتقل نمی­شود..

تنها تعهد BbTALKIN IRAN در صورت بروز چنین عیوبی در این مدت، تعمیر یا تعویض قطعه یا محصول معیوب با قطعه یا محصول مشابه به صلاحدید BbTALKIN IRAN است. آسیب های ناشی از استفاده، تصادف، یا سایش و پارگی معمولی مشمول ضمانت نمی شود. BbTALKIN هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه حادثه، جراحت، مرگ و یا سایر ادعاهای مرتبط با یا ناشی از استفاده از این محصول ندارد. BbTALKIN IRAN به هیچ وجه مسئول خسارات حوادث و یا تبعات مربوط به یا ناشی از استفاده از این محصول یا هر یک از قطعات آن نیست. BbTALKIN در قبال هرگونه آسیب شنوانی ناشی از استفاده خیلی طولانی و یا با صدای خیلی زیاد مسئولیتی ندارد.

آسیب های ناشی از نوسانات برق، صاعقه، آتش سوزی یا سایر وقایع طبیعی تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرند. این گارانتی هیچ گونه آسیب، خرابی یا نقص ناشی از نصب ناصحیح، دستکاری در محصول یا هرگونه تلاش برای تعمیر توسط افراد غیرمجاز و تایید نشده توسط BbTALKIN IRAN را پوشش نمی دهد. BbTALKIN IRAN مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از سیم های USB ، شارژرها و هدست های سیمی برند­های دیگر ندارد.

با توجه به احتمال خطای نصب و آب بندی مجدد کاربر، این محصول در برابر نفوذ آب یا هر گونه آسیب ناشی از آن گارانتی ندارد. لطفاً هنگام نصب قاب­‌های ضد آب دستورالعمل ها را به دقت بررسی و دنبال کنید.

اگر قصد دارید از محصولات BbTALKIN در حین انجام ورزش های شدید یا تمرینات شدید استفاده کنید، ممکن است در مواردی به شدت به آب یا جسمی ضربه بزنید که می تواند باعث شل شدن یا شکستن محفظه ضد آب شود. اگر از محصولات BbTALKIN در هنگام تمرین در ورزش‌های آبی استفاده می‌کنید که برخورد­های شدیدی روی آب در آن­ها وجود دارد، توصیه می‌کنیم Advance Unit را سر جایش کاملا محکم و ثابت کنید. اگر ضربه مداوم به آب در طول درس یا آموزش اتفاق می افتد، همیشه بررسی کنید که قاب ضد آب  شما آسیبی ندیده باشد و Advance unit شما همیشه در جای خود محکم باشد. می توانید قاب را با چسب، قلاب یا یک بند در جایش محکم تر نگه کنید.

برای انجام روند گارانتی، مصرف کننده باید محصول را برای بازرسی به BbTALKIN برگرداند. هزینه های حمل و نقل و بیمه بازگشت محصول به BbTALKIN  بر عهده مصرف کننده است. محصول به طور کامل بررسی می شود، در صورتی که هر یک از عناصر فوق باعث ایجاد مشکل و باطل شدن گارانتی شده باشند، مصرف کننده ملزم به خرید کالای جایگزین خواهد بود. حداکثر مبلغ تحت پوشش گارانتی نباید از مبلغ اصلی پرداخت شده هنگام خرید محصول تجاوز کند.

مهم

آسیب ناشی از آب به یونیت­‌ها تحت گارانتی نیست. مطمئن شوید که قاب ضد آب شما کاملاً بسته و ایمن است. مطمئن شوید که قطعه کانکتوری که از لوازم جانبی شما وارد Advance Unit می شود همیشه محکم سر جایش سفت شده باشد.

در حین استفاده، اگر Advance Unit با ضربه به جایی برخورد کرد، قاب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در اثر ضربه ترکی ایجاد نشده باشد. مطمئن شوید که کانکتور در هنگام ضربه شل نشده باشد.

بازگرداندن یا تعویض قطعات ویا محصولات ممکن است مشمول هزینه های حمل و نقل، جابجایی و یا تعویض باشد.

سوال و یا نظری دارید؟ با کلیک روی لینک ارتباط با ما، یک خدمات مشتریان در سطح جهانی را تجربه کنید!  منتظر شنیدن صحبت­‌های شما هستیم.