شرایط و ضوابط

لطفا پیش از سفارش این موارد را مطالعه بفرمایید. اگر این شرایط و ضوابط مورد قبولتان نیست لطفا در سایت ثبت نام نکنید و یا محصولی ازUAE  BbTALKIN خریداری نفرمایید.

تراکنش بدون کارت

با خرید از سایت ما دارید یک خرید اینترنتی انجام می­دهید که در آن کارت به شکل فیزیکی در دسترس ما نیست. وقتی دکمه “ثبت سفارش” را می­زنید و تمامی شرایط و ضوابط ما را قبول می­کنید، هزینه کامل مرتبط با خریدتان را نیز قبول کرده‌­اید. در صورت ایجاد هرگونه شک و شبهه در خصوص فعالیت‌­های کلاهبرداری، ممکن است ما از شما درخواست اطلاعات بیشتر نماییم تا از درستی سفارش و پرداخت شما مطمئن شویم. شما نیز جهت دریافت سفارشتان باید با هرگونه درخواست از جانب ما در جهت ارسال سفارشتان همکاری نمایید.

مقدمه

این توافقنامه بین شما و شرکت BbTALKIN, UAE (پخش توسط P.S.P.A co ltd) می­باشد.

ما کار­های مربوط به سفارشتان را انجام می­دهیم

ما از تمام توانمان استفاده می­کنیم تا خرید شما در این وبسایت راحت و بدون نگرانی باشد.

روند ثبت سفارش

هنگامی که به شکل آنلاین سفارش خود را ثبت می­کنید یک ایمیل اتوماتیک جهت تایید دریافت سفارشتان از جانب سایت دریافت خواهید کرد، bbtalkiniran.com ما به طور مداوم کار پردازش سفارش‌ها را انجام می­دهیم. ما در روز­های شنبه و یکشنبه ارسال سفارش انجام نمی­دهیم. اگر به هر دلیل سفارش شما مورد قبول نباشد به شما از طریق ایمیل اطلاع خواهیم داد. لطفا از آدرس صحیح ایمیل استفاده کنید و پاسخ­‌های ما را بلاک و یا در دسته اسپم قرار ندهید تا از وضعیت سفارشتان مطلع شوید.

حمل و نقل کالا

هدف ما ارسال تمامی سفارشات در طی 2 روز پس از ثبت سفارش است. ما در روز­های شنبه و یکشنبه بسته‌ه­ا را ارسال نمی­کنیم. اگر موجودی یک محصول تمام شده باشد ما به شما ایمیلی در خصوص جزییات تاخیر در ارسال می­کنیم. اگر تنها بخشی از سفارش شما موجود باشد، ما آن بخشی که موجود است را سریعا ارسال می­کنیم و آن بخش که موجودی نداشته را در اسرع وقت تامین و برایتان ارسال خواهیم کرد. اگر بار اول است که خرید می­کنید و سیستم خرید شما را به عنوان کلاهبرداری احتمالی دسته بندی کند ارسال شما با تاخیر خواهد بود تا احراز هویت انجام شود.

هزینه پست

هزینه پست معمولا بر اساس وزن کل مرسوله و کشوری که به آن ارسال می­کنیم برای سفارش جداگانه محاسبه می­شود. ممکن از بسته کشور، ناحیه و یا ایالت هزینه پست شامل مالیات بر ارزش افزوده شود. ما تلاش می­کنیم هزینه ارسال را در کمترین حالت نگه­داریم و با شرکت های ارسال بین المللی مانند DHL,UPS,ARAMEX,FEDEX کار می­کیم. ممکن است سفارش‌­های بزرگ را به چند بخش تقسیم کنیم. فراموش نکنید که گزینه­‌های ارسال سریع­تر ممکن است شامل هزینه بیشتر شوند. اگر سفارش شما به شکل بین­المللی ارسال می­شود تمامی مالیات­ها و عوارض مربوطه برعهده شما به عنوان مشتری است. BbTALKIN IRAN هیچ دخل و تصرفی در عوارض و هزینه‌­های مشتریان ندارد.

مالیات

مالیات ارزش افزوده (VAT) بر ارزش تمامی کالاهایی که ما عرضه می‌کنیم، و همچنین بر هزینه‌های پستی مطابق با قوانین مالیاتی در امارات متحده عربی که فروش در واقع در آن صورت می‌گیرد، اعمال می‌شود. برخی اقلام بدون احتساب VAT یا مالیات قابل عرضه هستند. هیچ مالیاتی بر روی تمام ارسال‌های بین‌المللی توسط امارات متحده عربی اعمال نمی‌شود. شما مسئول پرداخت تمامی گمرکات، مالیات‌ها و هزینه‌های مرتبط با سفارش خود خواهید بود. BbTALKIN،ایران (توزیع شده توسط شرکت P.S.P.A) مسئول هیچ گونه گمرکات، مالیات و هزینه‌های مرتبط با سفارشات بین‌المللی نمی‌باشد.

کالای مفقودی

به محض دریافت بسته خود آن را باز کنید. در صورت نبود کالا لطفا به ما اطلاع دهید. در این مرحله ما از شما درخواست می­کنیم که آدرس اظهار شده خود را تایید کنید و با شرکت پست محلی خود بررسی کنید که آیا بسته را ارسال کرده­‌اند یا خیر. همچین چک کنید که بسته در جایی که برای شما غیر عادی بوده قرار نگرفته باشد. باید طی 5 روز پس از دریافت مرسوله BbTALIKN UAE را از مفقودی هرگونه کالا مطلع کنید. در غیر این صورت ما فرض می­کنیم که کالا به شکل کامل به دست شما رسیده است.

—————–

دفتر پست، FedEx  و UPS متوجه مفقودی کالا خواهد شد.

اگر در امارات متحده عربی به مدت 3 هفته و در نقاط دیگر جهان به مدت 5 الی 6 هفته بسته به مقصد نرسیده باشد ما جهت بررسی موضوع و یافتن راهکار وارد عمل خواهیم شد.

بازگردانی کالا

شما 15 روز از زمان دریافت محصولات خود فرصت دارید تا درخواست بازگرداندن کالاهای دریافت شده را بدهید. برای بازپرداخت کامل کالای خریداری شده، کالا باید در بسته بندی اصلی و در شرایط اولیه و سالم بازگردانده شود. هزینه ارسال قابل استرداد نیست. کالا نباید روی آب استفاده شده باشد. درخواست بازگردانی باید از طریق ایمیل sales@bbtalkinuae.com و یا تماس با 321-914-4948 انجام شود. جهت پردازش درخواست باید به طور مستقیم با ما (BbTALKIN IRAN) در ارتباط باشید.

محصولات معیوب یا آسیب دیده در طول فرآیند حمل و نقل باید بلافاصله پس از دریافت به BbTALKIN اطلاع داده شوند. شما باید ظرف 5 روز پس از دریافت محصولات، محصولات معیوب یا آسیب دیده را به ما اطلاع دهید. موارد مربوط به آسیب دیدگی باید به ایمیل و شماره تماسی که بالاتر ذکر شده اطلاع داده شوند.

ما هزینه پست مرجوعی را باز نمی­گردانیم مگر اینکه در سفارش اشتباه کرده باشیم. ما فقط می‌توانیم اقلامی را بپذیریم که استفاده نشده‌اند و با بسته‌بندی اصلی در شرایط قابل قبول بازگردانده می‌شوند، در غیر این صورت امکان بازگشت وجه وجود نخواهد داشت.

BbTALKIN، IRAN(پخش توسط شرکت P.S.P.A co ltd) هیچ قطعه آسیب دیده، تخریب شده و یا به هر شکل دیگری خراب را در صورت ایجاد آسیب توسط مشتری مورد ضمانت گارانتی قرار نمی­دهد.

اگر مشتری یک قطعه (به ادعای خودش) معیوب را به BbTALKIN، IRAN (پخش توسط P.S.P.A co ltd) برگرداند و ما تشخیص دهیم که این نقص توسط مشتری ایجاد شده است، BbTALKIN، IRAN (پخش توسط P.S.P.A co ltd) محصول را تحت گارانتی قرار نمی­دهد.

دستورالعمل های خدمات تعمیر و تعویض گارانتی:

BbTALKIN در صورتی که محصول یا قطعه شما دارای نقصی در ساخت باشد که تحت پوشش گارانتی ذکر شده است، محصول یا قطعه شما را به صورت رایگان تعویض می کند. هزینه حمل و نقل برای بازگرداندن کالا بر عهده مشتری است.

BbTALKIN IRAN هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالای مشمول گارانتی به مشتری را پس از تأیید گارانتی پوشش می دهد. BbTALKIN کالا را فقط به همان آدرس سفارش اولیه ارسال می کند. اگر مشتری بخواهد که کالا به آدرس دیگری ارسال شود، ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود.

 

  • قبل از ارسال هر چیزی به BbTALKIN IRAN، لطفاً با تیم پشتیبانی مشتری ما در support@bbtalkinuae.com تماس بگیرید. ما اغلب قادر به حل سریع مشکل از طریق ایمیل هستیم.
  • اگر تیم پشتیبانی مشتری ما تشخیص دهد که مشکل شما تحت پوشش گارانتی قرار دارد، از شما خواسته می‌شود که محصول(یا محصولات) دارای عیب را برای ما ارسال کنید.
  • بسته را جهت ارسال آماده کنید.
  • نام، آدرس ، شماره تماس و شماره سفارش خود را با بسته ارسال کنید.
  • به آدرس مشخص شده در زیر ارسال کنید.

اگر محصولات BbTALKIN خود را از یک فروشنده یا منبع خارجی خریداری کرده اید، باید روال گارانتی خود را با شرکتی که محصولات خود را از آن خریداری کرده اید پردازش کنید. اگر نتوانستید از آنجا راهنمایی لازم را دریافت کنید، لطفاً فوراً مشکل خود را به ما اطلاع دهید. ما هر ادعای گارانتی فروشندگان را به صورت جداگانه بررسی می کنیم و به رسیدی نیاز داریم که گواه خرید شما باشد.

آدرس جهت ارسال موارد مرتبط با گارانتی:

Bbtalkin UAE
Distributed by P.S.P.A co ltd
Dubai, Deira, Salahuddin road, P.S.P.A company.

P.o.obox:12917
Local: 0504250709
International: +971 50 425 0709
What’s App: +971 58 639 4945
Email: sales@bbtalkinuae.com

ارتباط با تیم پشتیبانی مشتری BbTALKIN IRAN قبل از ارسال بسته ضروری است. ارسال اقلام گارانتی بدون تماس اولیه با ما ممکن است موجب عم شناسایی و عدم رسیدگی به ادعای گارانتی شما شود.

جزییات گارانتی :

واحدهای BbTALKIN در برابر عیوب ساخت یک سال از تاریخ خرید گارانتی می شوند. لوازم جانبی BbTALKIN در برابر عیوب ساخت شش ماه از تاریخ خرید گارانتی می شود.

تنها تعهد BbTALKIN IRAN در صورت بروز چنین عیوبی در این مدت، تعمیر یا تعویض قطعه یا محصول معیوب با قطعه یا محصول مشابه به صلاحدید BbTALKIN IRAN است.

به غیر از چنین تعمیر و یا جایگزینی; فروش، پردازش یا سایر موارد مرتبط با این محصول بدون ضمانت، گارانتی و یا مسئولیت دیگری است، حتی اگر نقص یا خرابی ناشی از سهل انگاری یا خطا باشد.

آسیب های ناشی از استفاده، تصادف، یا سایش و پارگی معمولی مشمول ضمانت نمی شود. BbTALKIN هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه حادثه، جراحت، مرگ و یا سایر ادعاهای مرتبط با یا ناشی از استفاده از این محصول ندارد. BbTALKIN IRAN به هیچ وجه مسئول خسارات حوادث یا تبعات مربوط به یا ناشی از استفاده از این محصول یا هر یک از قطعات آن نیست.

با توجه به احتمال خطای نصب و آب بندی مجدد کاربر، این محصول در برابر نفوذ آب یا هر گونه آسیب ناشی از آن گارانتی ندارد. لطفاً هنگام نصب قاب­‌های ضد آب دستورالعمل ها را به دقت بررسی و دنبال کنید.

اگر قصد دارید از محصولات BbTALKIN در حین انجام ورزش های شدید یا تمرینات شدید استفاده کنید، ممکن است در مواردی به شدت به آب یا جسمی ضربه بزنید که می تواند باعث شل شدن یا شکستن محفظه ضد آب شود. اگر از محصولات BbTALKIN در هنگام تمرین در ورزش‌های آبی استفاده می‌کنید که برخورد­های شدیدی روی آب در آن­ها وجود دارد، توصیه می‌کنیم Advance Unit را سر جایش کاملا محکم و ثابت کنید. اگر ضربه مداوم به آب در طول درس یا آموزش اتفاق می افتد، همیشه بررسی کنید که قاب ضد آب  شما آسیبی ندیده باشد و Advance unit شما همیشه در جای خود محکم باشد.

می توانید قاب را با چسب، قلاب یا یک بند در جایش محکم تر نگه کنید.

مهم

آسیب ناشی از آب به یونیت‌­ها تحت گارانتی نیست. مطمئن شوید که قاب ضد آب شما کاملاً بسته و ایمن است. مطمئن شوید که قطعه کانکتوری که از لوازم جانبی شما وارد Advance Unit می شود همیشه محکم سر جایش سفت شده باشد.

در حین استفاده، اگر Advance Unit با ضربه به جایی برخورد کرد، قاب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در اثر ضربه ترکی ایجاد نشده باشد. مطمئن شوید که کانکتور در هنگام ضربه شل نشده باشد.

بازگرداندن یا تعویض قطعات ویا محصولات ممکن است مشمول هزینه های حمل و نقل، جابجایی و یا تعویض باشد.

ارسال به سراسر دنیا

ما به سراسر جهان ارسال می کنیم، اما محدودیت های خاصی ممکن است وجود داشته باشند. در صورت وجود هر گونه مشکل به شما اطلاع خواهیم داد.

هر کشوری سیاست های گمرکی خود را دارد. ما سعی می کنیم با این موارد به روز باشیم، اما نمی توانیم هر سیاستی را در هر کشوری بدانیم. توصیه می کنیم در خصوص اداره گمرک کشور خود بررسی لازم را انجام دهید تا کالاهایی که سفارش می دهید توسط گمرک ضبط نشوند. ما کالاهایی را که برای شما ارسال می کنیم در اظهارنامه گمرکی توضیح می دهیم و برای مشاهده اداره گمرک به بسته بندی آن می چسبانیم. در صورت اطلاع از محدودیت های گمرکی، به شما اطلاع خواهیم داد. برخی از کشورها برای کالاهایی که از گمرک عبور می کنند، عوارض ورودی دریافت می کنند. این بر عهده شماست که از این سیاست های کشور خود مطلع باشید و هر گونه عوارض اضافی را بپردازید. اگر سفارش شما توسط گمرک توقیف شود، ما نمیتوانیم هزینه ای را بازگردانی کنیم و هزینه سفارش به طور کامل بر عهده شما خواهد بود.

ممکن است به دلیل مشکلات امنیتی یا گمرکی به کشورهای خاصی مرسوله ای ارسال نکنیم و این حق را داریم که این کشورها را از لیست کشورهای موجود در سبد خرید خود حذف کنیم، به طوری که اگر کشوری در این لیست نباشد، نتوانیم سفارشات را به آنجا ارسال کنیم.

قیمت‌­ها

قیمت ها به دلار آمریکا نمایش داده می شود و تراکنش در صفحه پایانی سبد خرید به دلار آمریکا انجام می شود.

سیاست مربوط به روند خرید

ما سعی می کنیم همه قیمت ها را به روز نگه داریم، اما اگر اشتباه کنیم و متوجه شویم که قیمت کالاها به طور قابل توجهی با قیمت روی سبد خرید تفاوت دارد، به شما ایمیل می زنیم و از شما می پرسیم که آیا مایل به ادامه کار هستید یا خیر. سفارش با قیمت جدید سفارش شما تنها زمانی پذیرفته می شود که با قیمت­های جدید موافقت کنید.

محرمانگی

محصولات ارائه شده نباید توسط مشتری (گیرنده) کپی شوند.

مشتری/گیرنده موافقت می کند که محصولات ارائه شده توسط BbTALKIN (پخش توسط شرکت P.S.P.A co ltd) را برای تولید، عرضه، عرضه به بازار، واردات، صادرات یا استفاده برای مقاصد آزمایشی یا آموزشی توسط خود، همکارانش یا هر شخص ثالث دیگری مورد استفاده قرار ندهد. اگر این بند نقض شود، BbTALKIN، IRAN(پخش توسط شرکت P.S.P.A co ltd) از مسیر قانونی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حوزه قضایی

این شرایط و ضوابط باید بر اساس قوانین امارات متحده عربی تفسیر و اجرا شود و هر گونه اختلاف، بر اساس این توافقنامه باید در آن محل و نه در جای دیگر مطرح شود. در صورت وقوع تخلف در خارج از امارات متحده عربی، طرف‌ نقض کننده طبق قوانین امارات پاسخگو خواهد بود، زیرا این اساس این موافقتنامه است.

سوالات متداول

هدست ها

لطفاً از هدفون تلفن همراه به عنوان هدست A استفاده کنید و سپس B را تست کنید.

*اگر هدست B همچنان کار نمی کند، لطفاً SD-SPK را برای هدست B تغییر دهید.

*اگر صدا نرمال است، ممکن است مشکل از میکروفون هدست A باشد.


ویدیو: https://www.youtube.com/watch?v=hepW9oSO660

همچنین میتونید پین را با پولیش فلز تمیز کنید.

  • سر یک دستمال را به کمی از کرم پولیش آغشته کنید
  • پین را با حرکت دورانی تمیز کنید تا دیگر کثیفی دیده نشود
  • با یک دستمال دیگر مجدد تمیزش کنید

نکات نگهداری :

  • پس از هر بار استفاده، اسفنج را بردارید و هدست BbTALKIN خود را به طور کامل با آب تمیز بشویید.
  • در محیط تمیز، خشک و خنک بگذارید خشک شود.
  • به دور از منبع گرما و یا تابش نور طولانی مدت. اگر قبلاً SD-SPK / SD-MIC را تغییر داده اید (یا قبلاً با هدفون تلفن همراه آزمایش کرده اید) و هدست هنوز نویز دارد. ممکن است مشکل یونیت­های ADV باشد. لطفاً از مشتری بخواهید که یونیت را پس بدهد. باید داخل آن را بررسی کنید. اگر آسیب ناشی از آب نباشد، می­توانید یک یونیت جدید به عنوان گارانتی بدهید.
یونیت های ADV
  • وقتی قاب را باز کردید، ابتدا باتری را می بینید، لطفا آن را بیرون بیاورید
  • سپس می توانید سمت اول PCB را ببینید

  • دوباره آن را باز کنید، سپس می توانید یک طرف دیگر را بررسی کنید.

(این مورد مشکلی ندارد، آسیب ناشی از آب وارد نشده)

اگر می خواهید به طور جداگانه با استفاده از ADV صحبت کنید

Advance Unit ها مانند یک زنجیره عمل می کنند،

CH2 (کانال شماره 2) دستگاه اول به CH1 دستگاه دوم وصل می شود، CH2 دستگاه دوم به CH1 دستگاه سوم وصل می شود.

(لطفا به عکس زیر نگاه کنید)

اگر می خواهید برای هر شخص تحت آموزش خود  کانال جداگانه ای داشته باشید،

شما به 5 دستگاه برای خود و 1 دستگاه برای هر دانش آموز نیاز دارید، در مجموع 10 دستگاه.

برای ارتباط طولانی مدت، ما صحبت بیش از سه طرفه را پیشنهاد نمی کنیم

جفت شدن را مانند یک زنجیره پیش ببرید 1-2-3-4

اگر 2 قطع بشود، فقط 3 و 4 می توانند صحبت کنند.

اگر از نظم خارج شوند، مانند 4-2-3-1

یا اگر 1 در وسط باشد و با 2،3،4 احاطه شده باشد

هنوز هم می تواند کار کند

* به عنوان تجربه تیم پشتیبانی ما،

برقراری ارتباط بین شخص روی زمین و یک شخص روی آب کمترین مشکل را دارد و بهترین حالت برای استفاده از دستگاه است.

قایق به آب را ما فقط روی Wakeboard امتحان کرده‌­ایم و مشکل خاصی نداشته است. روی آب به روی آب، این بدترین اتصال برای دستگاه ها است و ممکن است دچار قطعی ارتباط شود.

مواردی که روی کیفیت ارتباط تاثیر میگذارند
  • محیط هوای اطراف ممکن است فرکانس 2.4 گیگاهرتز مانند وای فای تلفن همراه داشته باشد، بلوتوث، روتر Wifi، تلفن بی سیم، اسباب بازی RC و غیره، انرژی RF را کاهش می دهد.
  • محیط فیزیکی:

موانعی مانند دیوارها، درختان، امواج، خانه ها و غیره باعث کاهش RF (فرکانس رادیویی) می شود.

  1. اگر هر دو نفر در آب باشند فاصله قابل استفاده کمتر می شود.
  2. مشکل اتصال مجدد: در فاصله 300 متر از هم می توانید دکمه 1 را برای اتصال مجدد واحدها فشار دهید.

*اگر دستگاه اصلی را روی سر خود نصب کنید، فاصله ارتباطی بسیار بهتر خواهد بود.

دلایل انبساط باتری

1) آداپتور AC بیش از 5 ولت است.

2) آخرین باری که آن را کنار گذاشته اید خاموش بوده.

در ضمن، برای مدت طولانی (چند ماه) از دستگاه استفاده نشده.

باتری جریان را تخلیه می کند و در حین استفاده نشدن روی PCB اثر می­گذارد. بنابراین باتری منبسط می شود و PCB نیز ممکن است آسیب ببیند.

زمانی که دستگاه ADV روشن نمی شود

لطفاً ابتدا مطمئن شوید که کامل شارژ شده است (قرمز در حال شارژ است، آبی شارژ کامل است).

دوم، دستگاه را ریست کنید (POWER و VOL+ را برای 3-5 ثانیه فشار دهید)

سپس سعی کنید در حالی که کابل شارژ را وصل کرده اید، دستگاه را روشن کنید.

اگر بتواند دستگاه را روشن کند، ممکن است باتری شل شده باشد.

اگر نه، ممکن است مشکل PCB باشد.

(لطفاً واحد را از مشتری تحویل بگیرید و بررسی کنید که آیا آسیب ناشی از آب دیده است یا خیر)

ویدیو ها

جایگزینی SD-MIC و SD-SPK

https://www.youtube.com/watch?v=hepW9oSO660

نحوه جفت کردن یونیت ها

https://www.youtube.com/watch?v=o9d9KtSPmJI

نحوه ریست کردن

https://www.youtube.com/watch?v=9DrLp5aIK7M

اتصال مجدد دستگاه هایی که قبلا جفت شده اند

https://www.youtube.com/watch?v=QVgAIjohwu0